• Aanmelden

Hij/Zij verplicht zich hierbij het gehele seizoen lid te blijven en contributie te betalen.  Zonder tegenbericht blijft dit de daarop volgende seizoenen ook van kracht. Een seizoen loopt van 1 juli van een jaar tot 30 juni van het volgend jaar.

Tevens wordt van leden (ouders) verwacht dat men zich inzet voor de vereniging indien de situatie erom vraagt.

Opzeggen van het lidmaatschap moet geschieden in de maand april voorafgaande aan het nieuwe seizoen, bij de secretaris van het hoofdbestuur:

M.Hans
    Valkerij 7
    7783 GC Gramsbergen
    bestuur@sv-gramsbergen.nl

• Klik op aanmelden om door te gaan naar de externe pagina van de KNVB om uw zelf of uw zoon/dochter aan te melden

Aanmelden

Aanmelden