• De Wedstrijd

Bij een jubileum hoort een leuke wedstrijd. De jubilieum commissie gaat op 25 juni een wedstrijd van ons eerste elftal tegen FC De Rebellen organiseren. Niet zomaar een wedstrijd, maar een belevenis die je gezien moet hebben.

• De Rebellen?

Wie zijn die Rebellen eigenlijk? Ze zijn eigenzinnig, hard, maar fair. Ze namen niet altijd een blad voor de mond. Al hadden ze dat soms wel moeten doen in hun actieve carrières, maar dat konden ze niet… Ergens niets van zeggen druist in tegen hun gevoel van rechtvaardigheid. Ze haalden dan ook geregeld de woede op hun hals van trainers, managers en bestuurders. Soms ook van collega’s en de media. Maar ze worden altijd op handen gedragen door hun supporters, omdat ze altijd voor gaan. Altijd!

Wanneer?

En nu komen ze dus op zaterdag 25 juni om 14:30 uur naar Gramsbergen toe om de strijd aan te gaan met ons eerste elftal. Zo maar een greep voetballers die deel maken van de FC de Rebellen: John de Wolf, Andy van der Meijde, Glenn Helder, Theo Lucius en Ricky van den Bergh. Welke Rebellen er komen opdraven blijft nog een verrassing, maar je kunt er op rekenen dat zij op volle oorlogssterkte zijn!

Voor meer info zie: www.fcderebellen.nl