• Supportersvereniging

Elke vereniging heeft wel een supportersvereniging, zo ook SV Gramsbergen.

De supportersvereniging bestaat uit een zestal enthousiaste mensen, die allemaal gek zijn van voetbal.

De voornaamste doelstelling van de supportersvereniging is het genereren van financiën die voornamelijk ten goede komen van SV Gramsbergen.

De supportersvereniging heeft momenteel circa 125 leden en wil proberen dit aantal te verhogen.

Wat doet de supportersvereniging:

• Snertloop op de 1e zaterdag van het kalenderjaar in samenwerking met M&M Run Events
    • Tijdens het familietoernooi onder andere de verkoop van broodje hamburgers en het spel 21-en.
    • Jaarlijkse verloting
    • Verkoop van loten, gehaktballen en het Rad van Fortuin tijdens thuiswedstrjden van het 1e elftal
    • Verkoop van promotieartikelen

Tevens schenken zij aandacht aan teams van SV Gramsbergen die kampioen worden, zijn ze aanwezig tijdens het jaarlijkse Protos-Weering toernooi, en kan in geval van kampioens- of promotiewedstrijd een bus geregeld worden.